کدام کشور و چه تست سنتری برای آزمون PMP مناسب‌تر است؟

by

(بیست و یک‌مین مطلب از مجموعه مطالب “همه آن‌چه که لازم است در مورد اخذ مدرک PMP بدانید“)

همان‌طور که در پست‌های قبلی گفتم آزمون PMP در تمامی مراکز امتحان شرکت پرومتریک برگزار می‌شود. معمولن ایرانی‌ها به کشورهای نزدیک همانند ترکیه، امارات، ارمنستان، گرجستان و امثالهم می‌روند.

پیشنهاد من با توجه به تجارب خود و دوستانی که این آزمون را پاس کرده‌اند، تست سنترهای شهرهای دوبی و استانبول است. هر دوی این تست سنترها شرایط بسیار خوبی دارد، در محل خوبی از نظر دسترسی قرار دارند و از طرف دیگر هر دوی این شهرها پروازهای متنوع و پرتعداد هر روزه از تهران دارند و هتل‌های متنوعی نیز دارند و از این نظر نگرانی خاصی نخواهید داشت.

بنده خودم در تست سنتر دوبی امتحان دادم. تست سنتر شهر دوبی در محل زیر قرار دارد:
محل تست سنتر پرومتریک دوبی

معمولن آژانس‌های مسافرتی در ایران برای مسافران هتل‌های منطقه دیره را پیشنهاد می‌کنند. منطقه دیره از محل تست سنتر دوبی که در شهر اینترنتی دوبی قرار دارد فاصله قابل توجهی دارد. بنابراین بهتر است هتلی نزدیک‌تر به تست سنتر انتخاب کنید. در فاصله بسیار نزدیکی از محل آزمون یک هتل با قیمت بسیار مناسب و خدمات خوب وجود دارد که من به پیشنهاد یکی از دوستان آن‌جا را انتخاب کردم که واقعن انتخاب خوبی بود. از این هتل تا محل آزمون پیاده تنها حدود پنج دقیقه راه است. آدرس و نام این هتل به شرح زیر است: (با کلیک روی نام هتل، کروکی آن را می‌توانید ملاحظه فرمایید)
Holiday Inn Express-Internet city

خواهش می‌کنم بدون ذکر منبع، کپی نکنید!

You may also like

۲ Comment
  1. حسین شهروزی فر 7 سال ago
    Reply

    من هم در همین هتل اقامت داشتم و خوبی اون اینه که ۴ تا ۵ دقیقه پیاده روی سبک در محل آزمون هستید که بسیار برای اعصاب مناسبه

    • Ahmad Sharifi 7 سال ago
      Reply

      آره. کلن هتل خوبی هم هست

Leave a Comment

Your email address will not be published.